Sacred 3 nie jest grą RPG

Od momentu ogłoszenia prac nad Sacred 3 fani serii zastanawiali się, czym tak naprawdę będzie jej nowa odsłona. Kontynuacja spuścizny Ascaron Entertainment, czy może czymś zupełnie nowym? Teraz już wiemy: Sacred 3 to gra akcji.

Taka deklaracja padła w ostatnim wywiadzie dla Gamingbolt z ust pracownika Deep Silver, Sebastiana Reicherta.

 

Gamingbolt: Personalizacja to duża część każdego RPG-a. Sacred 2 posiadał szeroki wachlarz opcji w zakresie ekwipunku oraz typów broni. Jakiego typu opcje personalizacji mają gracze w Sacred 3?

Sebastian Reichert: Po pierwsze, Sacred 3 w swoim rdzeniu jest grą akcji. Wiele elementów klasycznego RPG zostało usuniętych lub uproszczonych, by zapewnić płynne doznania w trybie multiplayer. Oczywiście nie rozstajemy sie z naszym systemem personalizacji, który jest synonimem naszej rozgrywki. Oferujemy ulepszenia pancerza i broni, lecz skupiamy się na Stylach Walki. Gracze muszą zdecydować, które z nich zabiorą ze sobą na wyprawę. Ten wybór zmieni całkowicie ich wrażenia. Istnieją nawet różnice w samych Stylach Walki. Stomp of the Safiri może koncentrować się na punktowych obrażeniach lub być używany jako potężny atak obszarowy z długotrwałymi efektami.

Trudno oczekiwać, by taka deklaracja przyciągnęła do Sacred 3 fanów poprzednich odsłon serii. Należy jednak docenić szczerość Reicherta, który już teraz postawił sprawę jasno: ten produkt nie jest skierowany do miłośników klasycznych cRPG-ów. Z pewnością pozwoli to uniknąć wielu potencjalnych rozczarowań ze strony graczy.

Zainteresowanych pełnym wywiadem odsyłam na stronę Gamingbolta.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.