Pillars of Eternity: grafika i renderowanie

Deweloperzy z Obsidianu opublikowali nową aktualizację projektu Pillars of Eternity. Jej autorem jest Adam Brennecke, zaś jego artykuł (oraz wideo) skupiają się na jednym z ważniejszych zagadnień technicznych: grafice oraz jej renderowaniu.

Aktualizacja dość dobrze obrazuje, jakie mechanizmy sterują grafiką w Pillars of Eternity oraz jak były tworzone. Tekst zawiera sporo wiedzy czysto technicznej, dlatego sposoba się raczej tylko osobom, które grafiką zajmują się na codzień. Tych odsyłam do oryginalnego artykułu oraz do poniższego filmu, który jest znakomitym uzupełnieniem tekstu.

Na koniec warto przypomnieć, że Pillars of Eternity będzie prezentowane na tegorocznych targach E3, jednakże tylko dla ściśle ograniczonego gremium. Na pocieszenie pozostaje pojedynczy nowy screen, który możecie już obejrzeć w naszej galerii. Jak zapowiadają deweloperzy, po E3 powinniśmy spodziewać się większej ilości obrazów z gry.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.