Divinity: grzech pierworodny 10 dni później

Larian Studios nie dotrzyma ostatnio podanego terminu premiery Divinity: Grzechu pierworodnego. Opóźnienie, które jest spowodowane przez nagrywanie głosów postaci, jest na szczęście niewielkie - na premierę gry poczekamy jedynie 10 dni dłużej.

Tak więc ostateczna (czy aby na pewno?) data premiery gry to 30 czerwca. To jednak nie jedyny news, który został przekazany przez belgijskie studio. Choroba Kiriła Pokrowskiego, głównego kompozytora ścieżki dźwiękowej, wywołała również pewne problemy ze skompletowaniem muzyki do gry, jednakże Larian wyszło z tej sytuacji obronną ręką. Więcej na ten temat mówi na poniższym nagraniu kierownik projektu, Swen Vincke. Wideo powinni obejrzeć również wszyscy ci, którzy zamówili Edycję Kolekcjonerską Divinity: Grzechu pierworodnego, bowiem poruszona została tam kwestia kości, ktorych niestety zabraknie w pudełku z grą.

 

Jeśli uważnie obejrzeliście powyższy film, wiecie już zapewne, że ścieżka dźwiękowa z gry będzie zawierać ponad 100 utworów skomponowanych przez Kiriła Pokrowskiego. Jeden z nich zamieszczamy poniżej.

Warto wspomnieć również o prezentacji dema gry, która odbędzie się 18 czerwca na kanale Twitch.tv studia. W czasie transmisji zostaną przedstawione nieznane wcześniej lokacje, jak również tryb co-op pomiędzy platformami PC oraz Mac. Początek o godz. 20:00 czasu polskiego.

Na koniec informacja dla tych, którzy ciągle grają w Divinity: Grzech pierworodny w wersji Early Access. Wczoraj na Steam trafił nowy build, który wprowadza do rozgrywki szereg zmian i likwiduje kolejną porcję bugów. Pełna lista nowości jest dostępna tutaj.

Jeśli interesuje was kompletna treść najnowszej aktualizacji projektu Divinity: Grzechu pierworodnego, to znajdziecie ją tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.