Chris Keenan, kierownik projektu Wasteland 2 poświęcił chwilę na zdanie raportu z najnowszych postępów w pracy nad grą. Wszystko wskazuje na to, że sprawy mają się coraz lepiej!
W ostatnim czasie w Wasteland 2 doszło do wielu zmian. Przede wszystkim warto wspomnieć o nowej mapie, która w jeszcze lepszy sposób pozwala orientować się wewnątrz gry. Sporo pracy optymalizacyjnej wykonano przy systemie walki, a zwłaszcza przy zagadnieniu niszczenia broni. Dodano również elementy tworzone przez graczy wspierających projekt na Kickstarterze (broń, lokacje, posągi, kaplice) oraz znacznie usprawniono system rozdzielania i magazynowania łupów. Wreszcie nie można zapominać o przywróceniu broni energetycznych do pełnego arsenału Wasteland 2, a także o rozbudowaniu systemu pozwalającego na hakowanie robotów. A to ciągle nie wszystko!
Keenan pochwalił również po raz kolejny decyzję o wydaniu gry na Steamie w wersji Early Access. Zdobyte w ten sposób pieniądze oraz przychody ze sprzedaży innych gier pozwoliły na podwojenie budżetu Wasteland 2. Tylko dzięki temu dzieło inXile może osiągnąć tak duży stopień złożoności i kompletności, o jakim pierwotnie deweloperzy nawet nie marzyli.
Co dalej? Wasteland 2 pewnie zmierza po status "złota", po czym rozpocznie się proces tłoczenia gry na płyty DVD - nastąpi to prawdopodobnie pod koniec lipca. Później duża część zespołu zostanie przetransferowana do oddziału pracującego nad Torment: Tides of Numenera, podczas gdy reszta zajmie się przygotowywaniem premierowego patcha oraz kolejnych aktualizacji gry. Po jej premierze można bowiem spodziewać się kolejnych patchy, a być może nawet dodatku! Ten ostatni na razie nie znajduje się w planach studia, ale Keenan nie ukrywa, że to się jeszcze może zmienić...
Cały artykuł, który szczegółowo omawia wspomniane zagadnienia, przeczytacie tutaj.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!