Lepsza kooperacja w Diablo 3

W wywiadzie dla serwisu AusGamers Jay Wilson, główny projektant gry Diablo III, opowiedział między innymi o systemie kooperacji w trzeciej odsłonie cyklu o Mrocznej Trójcy. Pomimo tego, że w D3 główny nacisk znów zostanie położony na singleplayera, Blizzard obiecuje przebudować tryb współzawodnictwa, dzięki czemu nie będzie już możliwości zranienia swojego towarzysza. Drugą ważną zmianą jest podział łupów. Tym razem będzie on znacznie sprawiedliwszy; każdy z graczy przy ciele pokonanego potwora znajdzie przedmiot widoczny i dostępny tylko dla niego, w ten sposób zniknie zasada "kto pierwszy, ten lepszy".

Na deser, Wilson odpowiedział na pytania związane z oprawą graficzną gry. Ponoć bardziej "kolorowy" D3 od razu przypadł do gustu ludziom z Blizzarda. Jay potwierdził również odejście dyrektora artystycznego, Briana Morrisroe'a, który zdecydował się otworzyć własną działalność nie związaną z branżą gier.

Zmiany wydają się trafne. Jednak ostateczną ocenę będziemy mogli wystawić dopiero po premierze gry. Dokładnego terminu nadal nie znamy.


Sir Jedi


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.