Harebrained Schemes opublikowało pierwszy dziennik deweloperski dotyczący tworzenia wersji reżyserskiej Shadowrun: Dragonfall. Główny scenarzysta gry, Andrew McIntosh, opowiada w artykule o nowościach, jakich należy się spodziewać w nowej wersji dodatku.
Wśród nowinek warto nadmienić dodanie osobistych historii (zadań) dla każdego z dostępnych kompanów - Glory, Eiger, Dietricha oraz Blitza. Ukończenie danej misji zapewni jej bohaterowi dodatkowe zdolności, zaś same opowieści mają być różnorodne - od ponadnaturalnego horroru przez techno-thriller aż do czarnej komedii. W grze pojawią się także zadania poboczne zupełnie niezwiązane z w/w, w których m.in. przyjdzie nam poznać brudną przeszłość cyberchirurga, dr Xabiera Ezkibela.
Director's Cut wprowadzi do rozgrywki także nowe możliwości awansowania postaci, a dokładnie możliwość wyboru jednego z dwóch ulepszeń dla każdego bohatera. Nie zapomniano też o postaciach drugoplanowych - takich jak Absinthe - które doczekają się większych ról w grze. W głównym wątku fabularnym pojawi się więcej ważnych decyzji, które będzie trzeba podjąć, a przez to losy bohaterów mogą potoczyć się w zupełnie innym kierunku i doprowadzić do jednego z kilku nowych zakończeń.
To jeszcze nie wszystko, jednakże deweloeprzy postanowili nie ujawniać wszystkich nowości na raz. Kolejny dziennik deweloperski pojawi się już za tydzień, a tymczasem warto zapoznać się z oryginalną treścią pierwszego z nich. Przeczytacie go tutaj.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!