George Ziets odpowiada na pytania o Torment: Tides of Numenera

Zbiórka pieniędzy na dodatkową lokację w Torment: Tides of Numenera - Gullet - była o włos od pomyślnego zakończenia. Mimo wszystko autor projektu, George Ziets, został zasypany wieloma pytania dotyczącymi Bloom, ale nie tylko. W ostatnich dniach designer udzielił szeregu interesujących odpowiedzi na swoim profilu na Tumblr.

Oto jedna z nich:

 

surface-reflection: Opowiedz o Smutku, George.

Smutek (poprzednio znany jako Anioł Entropii) przez całkiem długi czas polował na Porzuconych tak samo jak gracz. Niektórym z Porzuconych udało się na razie ujść jego uwadze, jednakże inni zostali wytropieni i bezlitośnie zniszczeni. Smutek będzie głównym antagonistą w grze. Z powodu, że ty - jak również inni Porzuceni - nie jesteście dość silni, by bezpośrednio stawić mu czoło, musisz znaleźć inny sposób, aby się z nim uporać.

W tej chwili nie mogę powiedzieć nic więcej, niż zostało ujawnione w aktualizacjach. Na pytanie "dlaczego" Smutek poluje na Porzuconych z pewnością znajdziecie odpowiedź w głównym wątku fabuły.

Z pozostałymi pytaniami i odpowiedziami Zietsa możecie zapoznać się tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.