Bloom: Memories: raport z prac
Sporo czasu minęło, odkąd Studio Fawn informowało nas o stanie prac nad Bloom: Memories. W końcu pojawiła się nowa aktualizacja projektu, wedle której produkcja postepuje powoli, lecz konsekwentnie do przodu.
Sporo czasu minęło, odkąd Studio Fawn informowało nas o stanie prac nad Bloom: Memories. W końcu pojawiła się nowa aktualizacja projektu, wedle której produkcja postepuje powoli, lecz konsekwentnie do przodu.
W Akcie 3 Grim Dawn przyjdzie nam się zmierzyć z zupełnie nowymi przeciwnikami. Wśród tej potwornej menażerii znajdą się m.in. Obsydianowy plugawiec oraz Mantikora.
BioWare nie poprzestało na pojedynczym zwiastunie swojego nowego projektu. Na oficjalnej stronie Spark pojawiły się dwa kolejne, krótkie filmy, które podobnie jak ten premierowy niewiele mówią o samej grze; można co najwyżej potwierdzić, żegra jest osadzona w czasach współczesnych lub niedalekiej przyszłości.
Pomimo upływu czasu Diablo III jest odbierane w środowisku graczy bardzo różnie. Mimo wszystko, bez względu na osobiste odczucia, nie można zaprzeczyć, że gra okazała się finansowym sukcesem. Jak poinformował Blizzard w swoim najnowszym raporcie finansowym, podstawowa wersja gry oraz dodatek Reaper of Souls łącznie sprzedały się w nakładzie ponad 20 mln kopii.
Nowy dodatek do Neverwinter, Tyranny of Dragons, pojawi się na serwerach gry już 14 sierpnia. W związku z tym Cryptic kontynuuje intensywną kampanię promocyjną, której owocem jest nowy gameplay trailer.
Na serwerach TES Online pojawił się już Update 3. Najnowsza aktualizacja skupia się na kwestiach personalizacji postaci oraz gildii.
Jak to w większości przypadków bywa, po udanej kampanii na Kickstarterze deweloperzy InSomnii więcej pracują nad grą, a mniej komunikują się z fanami. Studio Mono postanowiło jednak przerwać milczenie, a nowe wieści są jak najbardziej pozytywne.
W weekend ZeniMax opublikował kolejny artykuł z cyklu Loremaster's Archive. Tym razem głos oddano niejakiemu Odsłoniętemu Azadiyehowi, którego przedmiotem rozważań są przeszłość oraz teraźniejszość Redgardów.
Chris Keenan, kierownik produkcji Wasteland 2, napisał prawdopodobnie ostatni raport z prac nad grą przed jej wydaniem. Jej dokładny termin jest ciągle nieznany - wiemy jedynie, że finalnej wersji dzieła inXile należy spodziewać się na początku września.