Pillars of Eternity: listopadowy raport z prac

Prace nad Pillars of Eternity idą pełną parą. W ostatnim tygodniu deweloperzy z Obsidianu mieli okazję pograć w swoje dzieło nieco dłużej i dzięki temu wyciągnąć kolejne wnioski na temat niedociągnięć.

Jak wynika z raportu, przed Obsidianem jeszcze daleka droga. Pillars of Eternity jest grą długą i pełną wyzwań, lecz nie zawsze dobrze przekazującą wiedzę na temat swoich wewnętrznych systemów. Walki muszą zostać dodatkowe spowolnione, zaś nasi bohaterowie zyskają zdolności, które można wykorzystywać przy kolejnych potyczkach. Jak się bowiem okazało, na pierwszych poziomach gry bohaterowie bardzo szybko wykorzystują zdolności dostępne po każdym odpoczynku, a przez to pozostają "jedynie" ze zwykłymi atakami.

Podobnych refleksji jest więcej. Dodatkowo, deweloperzy pracują nad zoptymalizowaniem gry pod kątem wydajności i podobno odnoszą spore sukcesy. Dobrą wiadomość mamy dla posiadaczy Mac-ów - od dzisiaj beta Pillars of Eternity jest dostępna również w wersji na platformę Apple'a; ciągle natomiast trwają prace nad wersją Linuksową.

 

Kolejna dobra wiadomość to zakończenie prac nad nagrywaniem dialogów w grze. Wszystkie kwestie są już gotowe i czekają na umieszczenie wewnątrz Pillars of Eternity. Oto próbka:

O tym wszystkim, a także o wielu innych zagadnieniach, przeczytacie w niniejszym raporcie.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.