Ogromny sukces, jakim okazało się Divinity: Original Sin, rysuje przed Larian Studios zupełnie nowe perspektywy. Szef studia, Swen Vincke, w nowym artykule na swoim blogu ocenił mijający rok i zarysował plany begijskiego dewelopera na przyszłość.
Vincke nie byłby sobą, gdyby nie wyliczył wszystkich błędów i problemów, z jakimi nie poradzono sobie w ostatniej grze studia Larian. Mimo wszystko Belg jest zadowolony z ostatniego roku, w trakcie którego Divinity: Original Sin trafiło do sklepów i zyskało uznanie fanów, a ostatnio bryluje w końcoworocznych zestawieniach portalów gamingowych z całego świata.
Jeszcze ciekawiej przedstawia się przyszłość studia. Larian Studios niebawem otworzy oddział w Quebec City, a wszystko to w związku z pracami nad dwoma zupełnie nowymi tytułami! Vincke nie zdradził prawie żadnych szczegółów - na razie wiemy jedynie tyle, że będą to gry oparte na silniku Divinity: Original Sin, a zatem należy spodziewać się pełnokrwistych cRPG-ów z bitwami w systemie turowym.
Jeśli ciekawią was przemyślenia szefa Larian Studios, polecam zapoznać się z całym artykułem, który znajdziecie tutaj.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!