Divinity: Original Sin: Hardcore Mode dopiero w styczniu

Larian Studios celebruje zdobycie tytułu najlepszej PC-towej gry 2014 roku dla Divinity: Original Sin, jednakże żaden z deweloperów nie zapomina o sprawach bieżących. Belgijskie studio planuje wprowadzic do swojej gry jeszcze sporo usprawnień, a jednym z nich jest Hardcore Mode.

Nowy tryb gry miał pojawić się jeszcze w tym roku, ale z powodu bardzo kompleksowego podejścia (zmieniona zostanie niemal każda bitwa w grze) cały proces potrwa nieco dłużej i z nowej funkcjonalności będziemy mogli skorzystać dopiero w styczniu. Podobnie rzecz ma sie z Linuksową wersją gry oraz ciągle opracowywanym wsparciem dla PC-towych kontrolerów innych niż klawiatura z myszką.

Artykuł dotyczący wymienionych spraw jest dość krótki, bowiem większość zagadnień została omówiona w długiej filmowej aktualizacji. Oto i ona, czyli Swen Vincke w swoim żywiole przez ponad kwadrans:

 

Ponadto deweloperzy przygotowali specjalną, świąteczną wersję podsumowania 2014 r., o którym pisaliśmy w środę. Polecamy, gdyż całość zmontowano z typowym dla Larian Studios humorem.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.