Diablo III: patch 2.1.2 już na serwerach

Patch oznaczony liczbą 2.1.2 właśnie trafił na europejskie serwery Diablo III. Nowa łatka wprowadza kilka ważnych zmian do balansu klas, przedmiotów oraz Trybu Przygodowego.

Warto przytoczyć zwłaszcza te ostatnie:

 
  • Usprawniono układ Nowego Tristram.
    • Uwaga: zmiany, o których tutaj mowa, mają zastosowanie wyłącznie w trybie przygodowym.
  • Wizyta w Kaprysowie będzie teraz dużo bardziej opłacalna.
  • Zlecenia i wydarzenia
    • Zlecenia wyłączone po wprowadzeniu aktualizacji 2.1.0 zostały ponownie włączone.
    • Wprowadzono kilka zmian w następujących wydarzeniach (w tym wymogi dotyczące ich ukończenia):
      • Złoto górnika
      • Słój Dusz
      • Kości matrony
      • Ostatnia wola skąpca
      • Skradziona pochwa na miecz
    • Oczyść Koszary
      • Wprowadzono zmiany na pierwszym piętrze Koszar, tak aby łatwiej było zlokalizować przejście na drugie piętro.
  • Szczeliny Nefalemów
    • Gracze nie mogą już powracać do życia przy punkcie kontrolnym.
    • Gracze powracają do życia przy zwłokach po upływie pewnego czasu oczekiwania.
      • Czas oczekiwania na wskrzeszenie będzie się wydłużać przy każdym zgonie.
    • Zwiększono ilość złota oraz doświadczenia otrzymywaną za ukończenie Głębokiej Szczeliny.
    • Wprowadzono zmiany do układów wielu map, które mogą być generowane na potrzeby Szczelin Nefalemów oraz Głębokich Szczelin.
    • Potwory
      • Zwiększono zagęszczenie występowania potworów w kilku Szczelinach Nefalemów oraz Głębokich Szczelinach.
      • Zmniejszono wartość obrażeń zadawanych przez potwory w Głębokich Szczelinach na poziomie 26 i wyżej.
      • Wprowadzono zmiany do kilku opisanych poniżej Strażników Szczelin. W efekcie powinni być nieco mniej frustrujący, choć wciąż pozostaną niebezpieczni.
        • Krwawopaszczy
          • Walka z Krwawopaszczym była nierówna, a czasem nawet niemożliwa do przejścia ze względu na połączenie zdolności ogłuszających oraz zadających obrażenia obszarowe lub poważne obrażenia jednym ciosem. Jego atak z wyskoku został zmieniony tak, aby zniwelować ten problem, ale dla równowagi (oraz celem zwiększenia dynamiki walki) będzie on wywoływany częściej.
        • Erethon
          • Wprowadzono kilka drobnych zmian w ataku z doskoku Erethona. Efekt obrażeń obszarowych zamieniono na atak z dystansu, aby zapewnić większe wyzwanie postaciom strzelającym.
        • Szron
          • Walka ze Szronem była zbyt trudna dla postaci walczących w zwarciu. Skróciliśmy więc czas działania jego zdolności zadających obrażenia obszarowe i upewniliśmy się, że nie będą się na siebie nakładać. Dodatkowo zwiększyliśmy nieco efektywność ataków z dystansu Szrona, żeby stanowił nieco większe wyzwanie dla postaci walczących z dystansu.
    • Obeliski
      • Zmniejszono szansę na pojawianie się obelisków niedaleko siebie.
      • Obelisk Wyładowań
        • Teraz zadaje obrażenia proporcjonalne do obrażeń od broni gracza.
        • Teraz atakuje ograniczoną liczbę celów.
        • Teraz będzie rzadziej atakował ten sam cel.
      • Obelisk Tarczy
        • Obecnie odbija obrażenia z powrotem do napastników.
      • Obelisk Szybkości
        • Czas działania został wydłużony z 30 sek. do 1 min.
        • Powoduje teraz podbicie przeciwników w powietrze, a także zadaje im obrażenia.
        • W czasie trwania efektu obelisku na gracza nie działa afiks potworów „Mur”.
        • Teraz niszczy także obiekty (np. drzwi, beczki itp.).
    • Kraina Prób
      • Skrócono czas upływający między pojawianiem się fal przeciwników.
      • Wprowadzono drobne zmiany dotyczące rodzajów potworów, które mogą się pojawić.
      • Nagrody będą teraz skalowane w zależności od rangi otrzymanego Klucza Prób.
      • Otrzymanie wśród łupów Klucza Prób nie wywołuje już odtworzenia efektu dźwiękowego towarzyszącego przedmiotom legendarnym ani wyświetlenia ikony przedmiotu legendarnego na minimapie.
  • Poprawki błędów
    • Naprawiono błąd, który powodował, że w Głębokich Szczelinach dozwolona była zmiana umiejętności towarzyszy.

Z pełną listą zmian możecie zapoznać się na oficjalnej stronie Diablo III.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.