Patch oznaczony liczbą 2.1.2 właśnie trafił na europejskie serwery Diablo III. Nowa łatka wprowadza kilka ważnych zmian do balansu klas, przedmiotów oraz Trybu Przygodowego.
Warto przytoczyć zwłaszcza te ostatnie:
- Usprawniono układ Nowego Tristram.
- Uwaga: zmiany, o których tutaj mowa, mają zastosowanie wyłącznie w trybie przygodowym.
- Wizyta w Kaprysowie będzie teraz dużo bardziej opłacalna.
- Zlecenia i wydarzenia
- Zlecenia wyłączone po wprowadzeniu aktualizacji 2.1.0 zostały ponownie włączone.
- Wprowadzono kilka zmian w następujących wydarzeniach (w tym wymogi dotyczące ich ukończenia):
- Złoto górnika
- Słój Dusz
- Kości matrony
- Ostatnia wola skąpca
- Skradziona pochwa na miecz
- Oczyść Koszary
- Wprowadzono zmiany na pierwszym piętrze Koszar, tak aby łatwiej było zlokalizować przejście na drugie piętro.
- Szczeliny Nefalemów
- Gracze nie mogą już powracać do życia przy punkcie kontrolnym.
- Gracze powracają do życia przy zwłokach po upływie pewnego czasu oczekiwania.
- Czas oczekiwania na wskrzeszenie będzie się wydłużać przy każdym zgonie.
- Zwiększono ilość złota oraz doświadczenia otrzymywaną za ukończenie Głębokiej Szczeliny.
- Wprowadzono zmiany do układów wielu map, które mogą być generowane na potrzeby Szczelin Nefalemów oraz Głębokich Szczelin.
- Potwory
- Zwiększono zagęszczenie występowania potworów w kilku Szczelinach Nefalemów oraz Głębokich Szczelinach.
- Zmniejszono wartość obrażeń zadawanych przez potwory w Głębokich Szczelinach na poziomie 26 i wyżej.
- Wprowadzono zmiany do kilku opisanych poniżej Strażników Szczelin. W efekcie powinni być nieco mniej frustrujący, choć wciąż pozostaną niebezpieczni.
- Krwawopaszczy
- Walka z Krwawopaszczym była nierówna, a czasem nawet niemożliwa do przejścia ze względu na połączenie zdolności ogłuszających oraz zadających obrażenia obszarowe lub poważne obrażenia jednym ciosem. Jego atak z wyskoku został zmieniony tak, aby zniwelować ten problem, ale dla równowagi (oraz celem zwiększenia dynamiki walki) będzie on wywoływany częściej.
- Erethon
- Wprowadzono kilka drobnych zmian w ataku z doskoku Erethona. Efekt obrażeń obszarowych zamieniono na atak z dystansu, aby zapewnić większe wyzwanie postaciom strzelającym.
- Szron
- Walka ze Szronem była zbyt trudna dla postaci walczących w zwarciu. Skróciliśmy więc czas działania jego zdolności zadających obrażenia obszarowe i upewniliśmy się, że nie będą się na siebie nakładać. Dodatkowo zwiększyliśmy nieco efektywność ataków z dystansu Szrona, żeby stanowił nieco większe wyzwanie dla postaci walczących z dystansu.
- Obeliski
- Zmniejszono szansę na pojawianie się obelisków niedaleko siebie.
- Obelisk Wyładowań
- Teraz zadaje obrażenia proporcjonalne do obrażeń od broni gracza.
- Teraz atakuje ograniczoną liczbę celów.
- Teraz będzie rzadziej atakował ten sam cel.
- Obelisk Tarczy
- Obecnie odbija obrażenia z powrotem do napastników.
- Obelisk Szybkości
- Czas działania został wydłużony z 30 sek. do 1 min.
- Powoduje teraz podbicie przeciwników w powietrze, a także zadaje im obrażenia.
- W czasie trwania efektu obelisku na gracza nie działa afiks potworów „Mur”.
- Teraz niszczy także obiekty (np. drzwi, beczki itp.).
- Kraina Prób
- Skrócono czas upływający między pojawianiem się fal przeciwników.
- Wprowadzono drobne zmiany dotyczące rodzajów potworów, które mogą się pojawić.
- Nagrody będą teraz skalowane w zależności od rangi otrzymanego Klucza Prób.
- Otrzymanie wśród łupów Klucza Prób nie wywołuje już odtworzenia efektu dźwiękowego towarzyszącego przedmiotom legendarnym ani wyświetlenia ikony przedmiotu legendarnego na minimapie.
- Poprawki błędów
- Naprawiono błąd, który powodował, że w Głębokich Szczelinach dozwolona była zmiana umiejętności towarzyszy.
Z pełną listą zmian możecie zapoznać się na oficjalnej stronie Diablo III.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!