Shadowrun: Hong Kong: tworzenie "centralnego" systemu zadań

Jedną z najciekawszych innowacji w Shadowrun: Dragonfall był system zadań, który z centrum operacyjnego gracza pozwalał na podejmowanie misji w niemal dowolnej kolejności. Mechaniki tej nie mogłoby zabraknąć w Shadowrun: Hong Kong, a o kulisach jej powstawania postanowił opowiedzieć jeden z producentow gry.

Projektantem, który pokrótce opisał cały proces, jest Kevin Maloney. Jeśli interesuje was, jak wyglądają kolejne etapy "ożywiania" świata Shadowruna, koniecznie zapoznajcie się z niniejszym artykułem.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.