Technomancer: nowe szczegóły

Wczoraj pisaliśmy o tym, że studio Spiders pracuje nad nową grą w uniwersum Mars: War Logs - Technomancerem. Portalowi GameWatcher udało się dotrzeć do kilku szczegółowych informacji na temat projektu.

W grze wcielimy się w rolę młodego Technomancera, którego zadaniem będzie zdobywanie artefaktów pochodzących ze zniszczonej Ziemi. O głównym wątku fabularnym wiadomo dosyć niewiele, jednakże dużą rolę ma odgrywać kwestia pochodzenia mocy Technomancerom, które są podobno efektem mutacji. Tymczasem na Marsie mutanci nie są kimś, kogo traktuje się na równi ze zwykłymi ludźmi.

Zadania mają być o wiele bardziej rozgałęzione. W grze pojawi się 6 frakcji, w tym nastawieni na handel Amerykanie oraz nieuchwytni, tajemniczy Złodzieje. Podejmowanie odpowiednich działań w czasie misji sprawi, że gracz może zyskać uznanie jednej z organizacji kosztem innej.

 

Wszystko to zostanie połączone z nową opcją korzystania z charyzmy w czasie rozmów, dzięki czemu niejeden konflikt uda się zakończyć bez walki. Pojawi się również cykl dnia i nocy, który nałoży pewne ograniczenia w wykonywaniu niektórych misji. Przykładowo, jeśli gracz nie schwyta na czas dezerterów, w późniejszym etapie gry mogą mu poważnie zaszkodzić. W ten sposób deweloperzy chcą uniknąć zadań typu "idź tam i zabij to". Nasz Technomancer będzie mógł również skorzystać z pomocy 5 różnych kompanów, którzy mogą go jednak opuścić, jeśli zacznie podejmować decyzje niezgodne z ich światopoglądem.

Znacznie rozszerzone zostanie również drzewko umiejętności, które pozwoli postaci gracza rozwijać się w 4 kategoriach: skrytobójstwie, bezpośredniej walce z pomocą tarczy, bezpośredniej walce z użyciem broni dwuręcznej oraz w niezwykłych mocach Technomancera. System walki umożliwi żonglowanie wymienionymi stylami w czasie prowadzenia bitew. Do dyspozycji gracza zostanie oddanych również wiele różnych umiejętności, które mają sprawić, że postać będzie skuteczna także poza polem walki lub podczas leczenia ran.

W ogólnym rozrachunku studio Spiders chce stworzyć znacznie bardziej otwarty świat, który reaguje na działania gracza. Lokacje będą większe i wypełnione liczniejszymi detalami, a także różnorodnymi typami wrogów.

Na koniec warto zaznaczyć, że data premiery Technomancera pozostaje nieznana.

Jak wam się podoba koncept nowej gry "Pająków"?


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.