Underworld: Ascendant a utopie i sandboksowe światy

W trwającej ciągle Kickstarterowej kampanii Underworld: Ascendant pojawiły się dwie nowe, ciekawe aktualizacje. Pierwsza porusza kwestię utopii w kontekście gier i fantastyki, druga skupia się na sandboksowym charakterze dzieła studia OtherSide.

Update #13 przypomina czasy, gdy niejaki sir Cabirus próbował stworzyć w Stygijskiej Orchłani świat idealny. Bezskutecznie.

 

W fabułę oryginalnego Ultima Underworld wpleciona została historia niespełnionej utopii. Kilka lat przed przybyciem Avatara rycerz sir Cabirus poprowadził do Stygijskiej Otchłani grupę, która miała zapoczątkować utopijną kolonię. Jego marzeniem było scalenie ze sobą często walcząycych frakcji z Otchłani w jedną, pokojową koegzystencję. Dzięki niezwykłej determinacji Cabirus był bliski sukcesu, jednakże jego eksperyment ostatecznie się nie powiódł, a Otchłań powróciła do swego chaotycznego stanu.

Update #14 opowiada z kolei o tym, jak wiele sposobów będzie wiodło do osiągnięcia swego celu w Underworld: Ascendant. Producenci z OtherSide budują system, który ma pozwolić na bardzo zaawansowane interakcje z otoczeniem, takie jak sądzenie na morzu lawy odpornych na ogień roślin czy tworzenie łodzi ze skór pewnych istot. Sam świat gry ma również mocno "odpowiadać" na działania gracza, poprzez konkretne działania ze strony sojuszniczych/wrogich frakcji, a także... zmieniającego się ekosystemu podziemi. Więcej informacji na temat Improvisation Engine, gdyż taki tytuł nosi silnik gry, znajdziecie pod powyższym linkiem oraz na zamieszczonym niżej filmie.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.