Beamdog o tworzeniu nowych lokacji w serii BG: EE

Stworzone przez Beamdoga Edycje Rozszerzone obu Baldur's Gate'ów to przede wszystkim odświeżone lokacje z gier sprzed lat, ale nie tylko. Deweloperzy gry stworzyli również kilka nowych, autoskich lokacji, a o procesie ich powstawania opowiedzieli w najnowszym artykule na BeamBlogu.

Tworzenie nowych lokacji na silniku Infinity nie jest rzeczą łatwą, bo i on sam jest dość kompleksowym wynalazkiem. Zanim jednak projekty lokacji trafią do edytora gry, muszą przejść przez ręce wielu grafików i designerów. O wszystkim tym przeczytacie tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.