Deus Ex: Bunt Ludzkości: nowy artykuł zza kulis produkcji

O Deus Ex: Buncie Ludzkości wielu z nas z pewnością zdążyło już zapomnieć. Temat ostatniej odsłony cyberpunkowej sagi odkurzył ostatnio starszy projektant poziomów René-Martin Pauzé, który pokusił się o napisanie artykułu odkrywającego kulisy tworzenia gry.

Pracownik Eidos Montreal opisał cały proces bardzo dokładnie, wyróżniając jego kolejne fazy. Poruszono kwestię growych inspiracji, nieliniowego designu, a także systemu pozwalającego wykonywać zadania wieloma różnymi drogami i na wiele rozmaitych sposobów.

Artykuł z pewnością zainteresuje każdego miłośnika DX-a, jak również graczy żądnych wiedzy o kulisach gamedevu. Tekst można przeczytać tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.