Sword Coast Legends: "bycie DM-em nigdy nie było tak łatwe"

Pierwsze informacje na temat Sword Coast Legends wywołały furorę wśród miłośników D&D. Zdecydowanie najbardziej intrygującym trybem gry jest rozgrywka wieloosobowa, która ma pozwolić na bezproblemowe prowadzenie internetowych sesji RPG w czasie rzeczywistym. Zagadnienie to poruszono w kolejnym wywiadzie z twórcami z gry.

W ostatnim czasie GamesBeat rozmawiało z menedżerem marki D&D Nathanem Rodgersem oraz szefem studia n-Space, Danem Tudgem. Oto fragment wypowiedzi na temat starego-nowego trybu rozgrywki:

 

GamesBeat: Czy [narzędzia Dungeon Mastera] będą łatwiejsze w użyciu od tych znanych z serii Neverwinter Nights?

Tudge: Z przyjemnością stwierdzam, że absolutnie tak. Dla mnie, jako fana D&D i miłośnika roli Dungeon Mastera, obietnica tego, co oferowało Neverwinter Nights, była naprawdę ekscytująca. Miałem z styczność [z tamtym trybem] nawet zanim zacząłem pracować w BioWare'e. Byłem nieco zawiedzony. Posiadam wykształcenie artystyczne. Miałem z tym styczność i nauczyłem się tego, ale sprawiło mi to trudność - szukałem czegoś znacznie bardziej przystępnego, czegoś, co pozwoliłoby mi tworzyć przygody znacznie szybciej.

Zatem od samego początku rozmawialiśmy o tym i upewnialiśmy się, że [w Swords Coast Legends] możesz spotkać się z przyjaciółmi na sesji w piątkowy wieczór i zacząć od początku, w tym samym miejscu, zarówno jako gracz, jak i DM. Nie musisz poświęcać tygodnia, aby przygotować się na przygodę. Nie musisz nawet czegokolwiek pisać ani skryptować.

Taka wiadomość z pewnością ucieszy wszystkich miłośników roleplayingu przez internet, a zwłaszcza Mistrzów Gry. Cały wywiad przeczytacie tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.