Pillars of Eternity: "większość gry jest opcjonalna"

Digital Spy rozmawiał ostatnio z J.E. Sawyerem na temat Pillars of Eternity. Motywem przewodnim była eksploracja świata i, jak zapewnił projektant, zdecydowana większość gry jest całkowicie opcjonalna.

 

Powiedziałbym, że ok. 2/3 lub 3/4 gry jest całkowicie opcjonalne - powiedział Sawyer. Sądzę, że dla odczucia eksploracje bardzo ważne jest, abyś czuł, że nie musisz odwiedzać tak wielu miejsc. Istnieje mnóstwo lokacji, do których możesz się wybrać w dowolnym momencie, we własnym tempie.

Co w takim wypadku z drużynami, które będą próbowały podjąć się wyzwań przekraczających znacząco ich poziom doświadczenia? Sawyer wyjaśnił to na przykładzie Twierdzy Raedrika, lokacji o dość wysokich wymaganiach, która może pojawić się we wczesnej fazie rozgrywki.

Możesz spróbować uderzyć tam [na początku] - niektórym uda się ją od razu przejść, inni wrócą tam później; nie mamy bowiem żadnego skalowania poziomów. Z powodu poczucia tradycji, jest dla nas ważne, aby grać czuł, że może forsować rzeczy na dowolnym poziomie, a gra nie zmieni się z tego powodu - stwierdził projektant Obsidianu.

Całą rozmowę przeczytacie tutaj. Jak podoba się wam ten pomysł producentów Pillars of Eternity?


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.