Seven Dragon Saga sukcesywnie zmierza w kierunku realizacji podstawowego celu Kickstarterowej kampanii. W międzyczasie deweloperzy opublikowali artykuły, które zawierają więcej informacji na temat podstawowych aspektów rozgrywki takich jak rasy, klasy czy tworzenie postaci.
W pierwszej aktualizacji (Update #6) projektant gry David Shelley wyjaśnił główne założenia systemu kreacji postacji. W kolejnej (Update #7) scenarzysta Edwin McRae opowiedział o jednej z profesji - Kralickim Gladiatorze. Oto fragment charakterystyki tej klasy:
W wilgotnych lasach i postrzępionych dolinach Kraliku plemiona od zawsze walczą i wykrwawiają się o przetrwanie oraz przychylność swych Bóstw Wojennych. Mówi się, że kralickie dzieci rodzą się z ostrzem w dłoni i pragną nie mleka matki, lecz krwi i chwały! Legendy głoszą, że ci, którzy pozyskali łaskę dzikich bogów Kraliku, widzą bystro niczym jastrzębie, poruszają się cicho niczym czarne pantery i przewidują niebezpieczeństwo tak przenikliwie jak płochliwe cieniste małpy.
Ponadto, David Shelley opisał pokrótce każdą z dostępnych w grze ras w artykule opublikowanym na oficjalnej stronie Seven Dragon Saga. Większość z nich to typowi przedstawiciele świata fantasy, być może za wyjątkiem "dzikich" Kralików oraz spokrewnionych blisko ze smokami Drakyri oraz Feydri. Szczegóły poznacie pod tym adresem.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!