Grim Dawn: podsumowanie GDC oraz zapowiedź nowego systemu

Na odbywających się na początku marca targach GDC 2015 nie zabrakło deweloperów z Crate Entertainment, którzy prezentowali szerokiej publiczności Grim Dawn. Nowy artykuł z cyklu Grim Misadventures stanowi w głównej mierze podsumowanie imprezy, ale również zapowiedź nowego systemu Poświęcenia (ang. Devotion).

Świeżo ogłoszona mechanika stanowi dopełnienie istniejących już systemów i pozwala na jeszcze głębsze spersonalizowanie bohatera. Poświęcenie otrzyma własny interfejs, który będzie wskazywał jak bardzo oddana jest postać gracza wobec konkretnych bóstw Cairnu. Wskutek różnych akcji - przede wszystkim "odzyskiwania" zapomnianych świątyń - na koncie gracza zaczną pojawiać się punkty Poświęcenia, które następnie będzie można wydać na specjalne zdolności, atrybuty, a nawet drugorzędne umiejętności.

Po więcej informacji na ten temat odsyłam do artykułu źródłowego, choć nie zawarto tam zbyt wielu szczegółów. Wszystko dlatego, że system Poświęcenia nie jest jeszcze ukończony i pewne aspekty mogą ulec zmianie; niemniej, już w lecie 2015 r. powinniśmy się spodziewać implementacji nowej mechaniki we wczesnej wersji Grim Dawn.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.