Wave of Darkness: system run oraz tworzenie zaklęć w zarysie

Wave of Darkness powoli zmierza w kierunku realizacji swojego podstawowego Kickstarterowego celu, a deweloperzy gry raczą nas kolejnymi informacjami na temat gry. Tym razem uchylili rąbka tajemnicy na temat run oraz możliwości tworzenia własnych zaklęć.

Jak nietrudno sie domyślić, magia w Wave of Darkness będzie funkcjonować w sposób podobny do tego, który znamy z Legends of Dawn. Najważniejszą innowacją jest bez wątpienia możliwość "awansowania" zaklęć wedle prostego schematu: im więcej dany czar jest uzywany, tym szybciej wypełnia się jego pasek progresu. Kolejne poziomy zaklęć oferują oczywiście zwiększone zakres obrażeń i wiele innych, dodatkowych opcji.

Powyższy zarys to jedynie fragment artykułu, z którym w całości możecie zapoznać się tutaj. Jeśli podoba się wam projekt studia Dreamatrix, to nie zapomnijcie go wesprzeć finansowo, bowiem na 15 dni przed zakończeniem zbiórki pieniędzy na koncie studia znajduje się na razie niewiele ponad połowa oczekiwanej kwoty.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.