Dungeons of Aledorn a interfejsy gry

Team 21 przygotowało nowy artykuł na temat Dungeons of Aledorn, który tym razem dotyka zagadnień ze sfery technicznej, a konkretnie: dostępnych w grze interfejsów użytkownika.

W DoA spotkamy się bowiem z co najmniej kilkoma rodzajami interfejsów. Podstawowym, służącym do eksploracji, jest UI widoku z perspektywy pierwszej osoby. W przypadku rozpoczęcia walki lub chęci jej inicjacji, system zmienia widok na izometryczny, a co za tym idzie, nieco inny interfejs. Osobne UI mają również inne, nieco rzadziej używane funkcjonalności, jak ekran podróży, obozowiska, ekwipunku itd.

O szczegółach tego zagadnienia przeczytacie tutaj. Przypomnijmy, że na 23 dni przed końcem kampanii na Kickstarterze Dungeons of Aledorn zebrało blisko 1/3 oczekiwanej kwoty (18 z 60 tys. dolarów).


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.