Wiedźmin 3: Dziki Gon ze wsparciem dla fanowskich modyfikacji

Sposób, w jaki fanowskie mody przedłużają życie gier Bethesda Softworks, to ciągle niedościgniony wzór dla wielu deweloperów. Oczywiście podobny efekt chciałoby osiągnąć CD Projekt RED w przypadku Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu, dlatego tym razem studio planuje nie powielać błędów z poprzednich części cyklu.

Obie dotychczas wydane gry o Wiedźminie nie doczekały się zbyt wielu fanowskich modów, mimo że odpowiednie narzędzia były ogólnodostępne. Niemniej podstawowe błędy, jakie popełniało w tej kwestii CDPR, to przede wszystkim późne wydanie narzędzi modderskich, a także wysoki stopień ich skomplikowania. Teraz ma być jednak inaczej.

 

Tak, tak, tak. Będzie edytor. W przypadku Wiedźmina 2 wydaliśmy go trochę późno. W przypadku Wiedźmina 3 nastąpi to szybciej - powiedział Marcin Iwiński w wywiadzie dla iDigitalTimes. Spójrz na Skyrima - ostatni patch wydano jakieś 2 lata po premierze. Chcemy być pewni, że dostarczymy ludziom naprawdę wspaniałe, niezwykłe wrażenia i jestem pewien, że uda nam się tego dokonać. Nasi ludzie pracują z zegarkiem w ręku, aby dopiąć wszystko na ostatni guzik - dodał CEO CD Projekt RED.

Iwiński nie podał konkretnej daty wydania narzędzi modderskich dla Wiedźmina 3, jednakże miejmy nadzieję, że trafią one w ręce modderów tak szybko, jak to tylko możliwe.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.