Dungeons of Aledorn: garść informacji o świecie

Już tylko niespełna tydzień pozostał do zakończenia Kickstarterowej kampanii Dungeons of Aledorn. Deweloperzy gry uznali, że nadeszła najwyższa pora, by opowiedzieć co nieco o wykreowanym przez nich świecie.

Jak sama nazwa wskazuje, akcja gry Team 21 dzieje się w Aledornie, który stanowi archipelag wielu wysp. W czasie rozgrywki odwiedzimy m.in. Nirmę - największą spośród wszystkich wysp, Wyspę Sandemara - czyli macierz rasy ludzkiej, a także znacznie bardziej tajemnicze wyspy wulkaniczne, wyspy należące do piratów czy też legendarne "martwe" wyspy.

Oto kilka słów wstępu na temat Wyspy Sandemara:

 

Jak już wcześniej wspomniano, była to pierwsza wyspa, na której ludzie zbudowali swe osady. Pierwsza i największa z nich została nazwana Volandem. Obecnie Voland to małe miasteczko, które żyje głównie z rybołówstwa. Stoi tam mały garnizon straży, która patroluje górską ścieżkę, a to z uwagi, że czasami przyciąga ona do miasta różne potwory o grabieżczych skłonnościach. Wokół miasta oraz na jego przedmieściach powstały rozległe pola uprawne i plantacje, które stanowią drugorzędne źródło pożywienia dla mieszkańców miasteczka.

Więcej informacji na temat pozostałych wysp i osad Aledornu, w tym również pierwsze obrazy, znajdziecie tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.