Six Ages: skrypty w grze

David Dunham przygotował kolejny dziennik deweloperski na temat Six Ages. W najnowszej odsłonie serii artykułów opisał on jak tworzone są skrypty na potrzeby kontynuacji King of Dragon Pass.

Punktem wyjścia jest fakt, że przy tworzeniu najbardziej podstawowych procesów logicznych deweloperzy korzystają z OSL (Opal Scripting Language). Artykuł skupia się mocno na kwestiach technicznych, dlatego zainteresuje przede wszystkim graczy interesujących się programowaniem. Tekst Dunhama przeczytacie tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.