Shadowrun: Hong Kong: animowanie bohaterów w szczegółach

Praca nad Shadowrun: Hong Kong wre. W międzyczasie deweloperzy z Hong Kong znaleźli jednak czas na przygotowanie kolejnego dziennika deweloperskiego, który tym razem porusza kwestię animowania postaci.

Artykuł został napisany przez jednego z najnowszych pracowników Harebrained Schemes imieniem Jakob. Animator opisał swoją pracę na przykładzie Gaichu, ghula-samuraja, który uzyskał własny, unikatowy zestaw animacji - i nie będzie to jedyny tak "uprzywilejowany" bohater Shadowrun: Hong Kong. Wszystko oczywiście zostało okraszono stosownymi obrazami. Z artykułem możecie zapoznać się tutaj.

Jednocześnie Harebrained Schemes przypomina, że spora część uczestników kampanii na Kickstarterze w dalszym ciągu nie wypełniła swoich ankiet w systemie BackerKit, co w praktyce uniemożliwia wysłanie należnych im nagród. Jeśli zaliczacie się do tych osób, koniecznie zajrzyjcie pod ten adres i dopełnijcie wszelkich formalności.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.