Six Ages: o tworzeniu map

David Dunham przygotował kolejny artykuł na temat Six Ages. Tym razem designer podjął się omówienia kwestii tworzenia map.

W swoim artykule Dunham wrócił myślami do czasów tworzenia Kings of Dragon Pass i omówił wygląd tamtejszych map, choć nie posiada już narzędzi, by odtworzyć ich sposób kreacji. Tekst zawiera również kilka ogólnych wskazówek dotyczących tego zagadnienia, stąd zainteresuje przede wszystkim miłośników poznawania branży cRPG od kuchni. Z artykułem możecie zapoznać się tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.