Przy okazji długiego weekendu deweloperzy ze studia OtherSide uraczyli nas nowym artykułem na temat produkcji Underworld: Ascendant. Tym razem poruszono kwestię pierwszych testów gry na silniku Unity 5.0.
Tekst skupia się oczywiście na mocno technicznej stronie gamedevu - wspomina m.in. ewolucję tworzenia tekstur, a także możliwości, jakie dostarcza najnowsza wersja wspomnianego silnika. Deweloperów z OtherSide szczególnie cieszą zaawansowane opcje fizyki, bowiem w Underworld: Ascendant będzie ona odgrywać niezwykle ważną rolę. Przykłady nie tylko opisano w artykule, ale nawet zaprezentowano na filmie zarejestrowanym w testowej lokacji, który polecam obejrzeć.
Cały artykuł oraz wspomniane wideo znajdziecie tutaj.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!