Underworld: Ascendant a możliwości Unity 5.0

Przy okazji długiego weekendu deweloperzy ze studia OtherSide uraczyli nas nowym artykułem na temat produkcji Underworld: Ascendant. Tym razem poruszono kwestię pierwszych testów gry na silniku Unity 5.0.

Tekst skupia się oczywiście na mocno technicznej stronie gamedevu - wspomina m.in. ewolucję tworzenia tekstur, a także możliwości, jakie dostarcza najnowsza wersja wspomnianego silnika. Deweloperów z OtherSide szczególnie cieszą zaawansowane opcje fizyki, bowiem w Underworld: Ascendant będzie ona odgrywać niezwykle ważną rolę. Przykłady nie tylko opisano w artykule, ale nawet zaprezentowano na filmie zarejestrowanym w testowej lokacji, który polecam obejrzeć.

Cały artykuł oraz wspomniane wideo znajdziecie tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.