Underworld: Ascendant a kwestia obrażeń

Z ostatnich dzienników deweloperskich Underworld: Ascendant mogliśmy się dowiedzieć, jak producenci gry zamierzają stworzyć w sposób proceduralny takie efekty jak lawa czy ogień. Dziś przyszła kolej na opisanie skutków zetknięcia się z danym żywiołem, czyli obrażeń.

Tak jak w poruszonych wcześniej aspektach gry, tak i w przypadku kwestii obrażeń studio OtherSide chce dokonać kroku naprzód. Stąd deweloperzy chcą sprawić, aby większość przedmiotów opisywało przynajmniej kilka cech, które decydowałyby o możliwości ich zniszczenia. Przykładowo: pułapkę bazującą na poruszających się wahadłowo ostrzach możno tymczasowo powstrzymać (spowolnić) poprzez wrzucenie pod nią skrzyni; przedmiot ten spowolni działanie pułapki i umożliwi graczowi przejście, ale nie na długo, bowiem ostrze w końcu zniszczy przeszkodę i wróci do standardowego trybu działania.

Podobnie rzecz ma się z ogniem i pojemnikami z eksplodującymi substancjami, które po wybuchu, przenoszą część obrażeń - i zarazem płomieni - na sąsiednie przedmioty, np. pobliski kufer.

Cały artykuł na ten temat, wraz z krótkim filmikiem poglądowym, znajdziecie tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.