InSomnia: nowe informacje o ekwipunku oraz craftingu

Studio MONO przygotowało kolejny dziennik deweloperski na temat InSomnii. Tym razem przybliżony dwa systemu, które odegrają w grze znaczącą rolę: ekwipunek oraz crafting.

W kwestii ekwipunku, można by rzec, "bez niespodzianek". Pojemność podręcznego plecaka gracza zależy od wielkości sakwy oraz udźwigu bohatera. Jak to zwykle bywa, przeciążenie go nie jest zbyt dobrym pomysłem i będzie łączyć się z pewnymi karami.

Także w przypadku craftingu InSomnia postawi na utarte standardy. Tworzenie nowych przedmiotów będzie wymagało odpowiednich składników, umiejętności, schematów, a także stosownych warsztatów rzemieślniczych. Tych ostatnich pojawi się kilka, a każdy z nich umożliwi kreowanie innego typu przedmiotów.

 

Crafting w InSomnii będzie dosyć ważny, bowiem każdy przedmiot w grze posiada własny stopień "zużywalności" i wymaga czasowych napraw. Warto jednak podkreślić, że oprócz naprawy pojawi się również możliwość modyfikacji przedmiotów, a także ich rozłożenia, dzięki czemu do ekwipunku gracza trafi surowców niezbędnych do dalszego craftingu.

Więcej informacji na temat ekwipunku, craftingu oraz modyfikacjach przedmiotów znajdziecie tutaj. Poniżej natomiast prezentujemy krotki film, który przedstawia panel ekwipunku w wersji demo.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.