Six Ages: zmiany w skryptach

Po ok. dwóch miesiącach przerwy David Dunham opublikował nowy artykuł na oficjalnym blogu Six Ages. Podobnie jak w poprzednich odsłonach swojego deweloperskiego dziennika, także i tym razem poznajemy techniczne aspekty następcy King of Dragon Pass - skrypty.

W swoim artykule Dunham poruszył kwestię zmiany języka programowania gry z OSL na LUA oraz wytłumaczył, dlaczego ostatecznie do niej nie doszło. Tekst jest adresowany przede wszystkim do graczy, którzy posiadają pewne pojęcie na temat sztuki pisania skryptów, dlatego nie każdemu przypadnie do gustu "techniczny" język wpisu. Jeśli nie stanowi to jednak dla was przeszkody, to o podstawach skryptowania Six Ages możecie przeczytać tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.