Six Ages a wewnętrzne testy

David Dunham kontynuuje prace nad Six Ages oraz publikowanie kolejnych dzienników deweloperskich na temat gry. W najnowszym z nich projektant gry odniósł się do zagadnienia wewnętrznych testów.

Jak się okazuje, poprzednik Six Ages, King of Dragon Pass, nie przeszedł zbyt szczegółowych testów, przez co jego konstrukcja pod względem programistycznym nie należała do najstabilniejszych. W przypadku nowego projektu Dunhama sytuacja wygląda o niebo lepiej, choć i tak cały proces jest dość zawiły i skomplikowany. Więcej informacji na ten temat znajdziecie w samym artykule, który jest dostępny tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.