Underworld: Ascendant: o budowaniu wiarygodnego, lecz unikalnego świata

Najnowsza aktualizacja na blogu deweloperów Underworld: Ascendant nie wnosi nic nowego do naszej wiedzy na temat pierwszego dema gry. Zamiast tego Joe Fielder ze studia OtherSide postanowił skupić się na bardzo istotnym elemencie rozgrywki: świecie gry.

Kierownik działu projektowego opisał w krótkim artykule swoje doświadczenia dotyczące tworzenia wiarygodnych, lecz unikatowych światów. Wszystko to zostało połączone z kontekstem kreacji w świecie Underworld rasy krasnoludów. Każdy miłośnik fantasy ma dość jasne wyobrażenie na temat przedstawicieli tego gatunku, dlatego deweloperzy z OtherSide zamierzają dodać im nieco "świeżości".

Jak? O tym dowiecie się czytając omawiany artykuł. Znajdziecie go pod tym adresem.

Na marginesie warto zaznaczyć, że post-Kickstarterowa zbiórka pieniędzy na rzecz Underworld: Ascendant przekroczyła właśnie pułap 900 tys. dolarów. To oznacza, że gra zyska dodatkowe lokalizacje, choć - niestety - nie ma wśród nich języka polskiego. W grze ciągle pozostaje nowy cel, czyli Necropolis (950 tys. dolarów), a także nowy mini-cel - dodanie potworów znanych jako Wyjące Duchy (925 tys. dolarów).


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.