Najnowsza aktualizacja na blogu deweloperów Underworld: Ascendant nie wnosi nic nowego do naszej wiedzy na temat pierwszego dema gry. Zamiast tego Joe Fielder ze studia OtherSide postanowił skupić się na bardzo istotnym elemencie rozgrywki: świecie gry.
Kierownik działu projektowego opisał w krótkim artykule swoje doświadczenia dotyczące tworzenia wiarygodnych, lecz unikatowych światów. Wszystko to zostało połączone z kontekstem kreacji w świecie Underworld rasy krasnoludów. Każdy miłośnik fantasy ma dość jasne wyobrażenie na temat przedstawicieli tego gatunku, dlatego deweloperzy z OtherSide zamierzają dodać im nieco "świeżości".
Jak? O tym dowiecie się czytając omawiany artykuł. Znajdziecie go pod tym adresem.
Na marginesie warto zaznaczyć, że post-Kickstarterowa zbiórka pieniędzy na rzecz Underworld: Ascendant przekroczyła właśnie pułap 900 tys. dolarów. To oznacza, że gra zyska dodatkowe lokalizacje, choć - niestety - nie ma wśród nich języka polskiego. W grze ciągle pozostaje nowy cel, czyli Necropolis (950 tys. dolarów), a także nowy mini-cel - dodanie potworów znanych jako Wyjące Duchy (925 tys. dolarów).
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!