Przeżycie kolejnego dnia w post-apokaliptycznym świecie, taki jak ten InSomnii, to nie lada sztuka. Stąd deweloperzy gry postanowili opowiedzieć o systemach, które mają pozwolić głównemu bohateru w codziennym osiąganiu tego celu.
Pierwszy z wymienionych systemów, czyli obozowanie, pozwala w niemal dowolnym miejscu mapy stworzyć niewielki azyl. To własnie tam główny bohater zarządza swoim ekwipunkiem, podejmuje się tworzenia nowych przedmiotów, a także przetrzymuje jedzenie i wodę. Rozbijane obozu co jakiś czas jest niezbędne do przetrwania, choć nie każde miejsce pozwala na bezpieczne przeczekanie nawałnicy.
Czym innym jest "schronienie", czyli główna baza gracza. W miejscu tym przebywają znajomi NPC i kupcy, tam też znajdują się skrytki oraz warsztaty rzemieślnicze - i to zaledwie początek możliwości, jakie daje schron. Krótko mówiąc, jest to centrum operacyjne każdego InSomniaka.
Wreszcie warto wspomnieć o systemie transportu, który pozwala transportować na duże odległości samego gracza lub jego rzeczy, lecz nie zawsze jest prosty w obsłudze. Niekiedy terminale transportowe wymagają odpowiedniego "potraktowania", co oznacza, że nie należy się spodziewać zwykłych, prostych teleportów. Tak ów system prezentuje się w post-apokaliptycznej rzeczywistości:
Szczegółowe informacje na temat każdego z wymienionych systemów InSomnii znajdziecie tutaj.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!