Kickstarterowa kampania Divinity: Original Sin nie zwalnia! Po dwóch dniach od rozpoczęcia kampanii projekt Larian Studios zebrał już prawie dwukrotnie większą kwotę, niż pierwotnie zakładano, zaś deweloperzy zgodnie z obietnicą zaprezentowali pierwsze dodatkowe cele zbiórki.
Trzeba przyznać, że są one niezwykle atrakcyjnie. Pierwszy z nich (750 tys. dolarów) uzupełni grę o nowy tryb stratega, pozwalający na przetestowanie swoich zdolności taktycznych na maksimum. Kolejny cel (850 tys. dolarów) pozwoli uczestnikom kampanii wybrać jedno z kilku dodatkowych drzewek umiejętności, które zostanie dodane później do D:OS2. Wart zaznaczyć, że w chwili obecnej licznik kampanii zatrzymał się na 960 tys. dolarów, dlatego oba powyższe cele zostały już zrealizowane!
Następny w kolejce jest cel "milionowy". Jeśli D:OS2 uzbiera brakujące 40 tys. dolarów, w grze pojawią się specjalne umiejętności przypisane do rasy. Jeszcze ciekawiej zapowiada się cel za 1,2 mln, bowiem pozwoli przemierzać Rivellon w roli nieumarłego! Za 1,35 mln uczestnicy kampanii będą mogli wybrać kolejne dodatkowe drzewko umiejetności, natomiast w przypadku pokonania bariery 1,5 dolarów, D:OS2 wzbogaci się o Salę Ech, czyli rivellońskie zaświaty, gdzie gracz będzie mógł ustanowić swoją bazę i nie tylko!
Jak więc widać, jest o co walczyć. Szczegółowe opisy każdego nowego celu kampanii Divinity: Original Sin 2 znajdziecie tutaj. Polecam także zapoznać się z poniższym filmem, na którym Swen Vincke, szef Larian Studios, podsumowuje pierwszy dzień kampanii oraz przybliża pokrótce szykowane atrakcje.
Na marginesie warto zapoznać się z jeszcze jednym filmem, który przedstawia kulisy wyjazdu deweloperów z Larian Studios do Stanów Zjednoczonych, gdzie po raz pierwszy prezentowano grę prasie. Wbrew pozorom, nie była to dla Belgów łatwa wyprawa...
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!