Od premiery pierwszej gry z serii Underworld minęło właśnie 25 lat. Pod kątem rozwoju branży gamingu tamte czasy wydają się być dzisiaj prehistorią. Paul Neurath z OtherSide Entertainment postanowił porównać oba światy.
W swoim najnowszym artykule designer opisał najważniejsze zmiany, jakie dokonały się pod względem technologicznym w ostatnim ćwierćwieczu. Neurath zestawił ze sobą również rozmiar gier oraz całego ich rynku, choć wydaje się, że są to wartości niemal nieporównywalne. Mimo wszystko, autor tekstu odnalazł również trzy zasady, które pomimo upływu lat pozostały bez zmian.
Jakie? Przekonajcie się sami czytając niniejszy artykuł.
Na marginesie Neurath wspomniał, że deweloperzy z OtherSide powoli, lecz konsekwentnie zmierzają w kierunku ukończenia prototypu Underworld: Ascendant. Jego pierwsza grywalna wersja powinna być gotowa jeszcze tej jesieni.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!