Crowdfundingowa kampania Divinity: Original Sin 2 pewnie zmierza do realizacji koljnego dodatkowego celu, którym jest dodanie Sali Ech. W międzyczasie deweloperzy ze studia Larian postanowili opowiedzieć co nieco na temat rivellońskich krasnoludów oraz obecnej sytuacji w ich własnym Imperium.
Kilka słów wstępu:
Krasnoludy są urodzonymi budowniczymi imperiów. Sa zorganizowani, sprytni, pragmatyczni, a jeśli zajdzie potrzeba, brutalni. Wymordowanie całego miasta w celu dania przykładu nie jest dla nich czymś niezwykłym. Następnym razem nie spóźnią się z płaceniem podatków...
Krasnoludy są religijne, ale podchodzą do tego bardzo praktycznie. W ich zwyczaju jest faworyzowanie bogów własnego rodu ponad panteon Siedmiu; często zdarza się, że tymi bogami są czcigodni przodkowie, którzy znaleźli stałe miejsce wśród rodzinnych opowieści i legend.
Więcej informacji o krasnoludach z Rivellonu znajdziecie w niniejszym artykule, jak również na poniższym filmie, w którym zawarto m.in. pierwsze wizualizacje przedstawicieli tej wojowniczej rasy, Jednocześnie deweloperzy zachęcają do wysyłania własnych propozycji umiejętności rasowych krasnoludów, jak również do udziału w specyficznej "bitwie na słowa", która rozgorzała na Twitterze pomiędzy Larian Studios a King Art Games, twórcami gry The Dwarves.
Przypomnijmy, że do zakończenia Kickstarterowej kampanii Divinity: Original Sin 2 pozostało jeszcze 14 dni, zaś na koncie projektu znajduje się obecnie 1,44 mln dolarów, co stanowi blisko 300% oczekiwanej przez Belgów kwoty.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!