Divinity: Original Sin 2: więcej o kampanii dla pojedynczego gracza

Dotychczas kampania promocyjna Divinity: Original Sin 2 skupiała się wokół wieloosobowego trybu gry. Nadeszła jednak pora, by Larian Studios przedstawił nieco więcej szczegółów związanych z rozgrywką dla pojedynczego gracza.

Najnowsza aktualizacja projektu opisuje różnice, jakie dzielą oba tryby, najwyraźniej widoczne w systemie relacji między postaciami, gdzie gracza z krwi i kości musi zastępować predefiniowany towarzysz. Deweloperzy przy okazji uspokoili, że "rywalizowanie" przy wykonywaniu zadań dotcyzy jedynie trybu co-op - nie ma możliwości, by w kampanii dla pojedynczego gracza jego towarzysze zbuntowali się i zaatakowaii swoich kompanów, choć oczywiście niejednokrotnie mogą mieć różne poglądy na temat sposobu rozwiązywania problemów.

Więcej informacji znajdziecie w niniejszym artykule, a także na poniższym filmie, który przestawia kanadyjski oddział Larian Studios oraz zespół pracujący nad trybem "solo" w Divinity: Original Sin 2.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.