Underworld: Ascendant: niebanalne pomysły deweloperów

Nie od dziś wiadomo, ze produkcja gier pobudza kreatywność, choć czasami ścieżka kreacji prowadzi bardzo krętymi ścieżkami... W najnowszej odsłonie dziennika deweloperskiego Underworld: Ascendant producenci z OtherSide Entertainment postanowili opowiedzieć o kilku dyskusjach wewnątrz studia i "osobliwych" pomysłach, jakie były ich owocem.

Artykuł wspomina o dwóch interesujących zagadnieniach, jakie stały się ostatnio przyczynkami do dyskusji: jak mierzyć czas w podziemnym świecie Underworld: Ascendant, a także w jaki sposób olbrzymie grzyby moga być użyteczne? Odpowiedzi na te pytania okazały się bardzo kreatywne, barwne, a niekiedy dość "nietypowe". W związku z tym zachęcam do zapoznania się z omawianym tekstem, a zwłaszcza osoby, które lubią poznawać kulisy tworzenia gier wideo.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.