Nie od dziś wiadomo, ze produkcja gier pobudza kreatywność, choć czasami ścieżka kreacji prowadzi bardzo krętymi ścieżkami... W najnowszej odsłonie dziennika deweloperskiego Underworld: Ascendant producenci z OtherSide Entertainment postanowili opowiedzieć o kilku dyskusjach wewnątrz studia i "osobliwych" pomysłach, jakie były ich owocem.
Artykuł wspomina o dwóch interesujących zagadnieniach, jakie stały się ostatnio przyczynkami do dyskusji: jak mierzyć czas w podziemnym świecie Underworld: Ascendant, a także w jaki sposób olbrzymie grzyby moga być użyteczne? Odpowiedzi na te pytania okazały się bardzo kreatywne, barwne, a niekiedy dość "nietypowe". W związku z tym zachęcam do zapoznania się z omawianym tekstem, a zwłaszcza osoby, które lubią poznawać kulisy tworzenia gier wideo.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!