SW: TOR: spore zmiany na rynku Cartelu oraz w systemie walki

Dodatek do Star Wars: The Old Republic pt. Knights of the Fallen Empire oraz towarzysząca mu aktualizacja doprowadza do wielu istotnych zmian w rozgrywce. BioWare opisał właśnie tę część, która dotyczy rynku Cartelu oraz systemu walki.

W tym pierwszym przypadku chodzi m.in. o zmianę interfejsu Kolekcji, a także uczynienie całego rynku Cartelu nieco bardziej intuicyjnym. Ponadto, garcze otrzymają dostęp do wydanych niegdyś przedmiotów i paczek, ale i w samych paczkach pojawi się sporo zmian. Więcej na ten temat przeczytacie tutaj.

Jeszcze dalej idą zmiany w systemie walki. Tutaj przede wszystkim należy wymienić znaczące modyfikacje statystyk: Strength, Willpower, Cunning oraz Aim zostają zamienione w pojedynczy stat o nazwie Mastery, zniknie również Surge, którego cechy znajdą się teraz pod Critical Rating, co już samo w sobie czyni dużą różnicę w rozliczaniu ciosów krytycznych. Kolejną ważną zmianą jest mechanika Planet Level Sync. W przypadku, gdy gracz posiada wyższy poziom niż rekomendowany poziom dla danej planety, poziom gracza zostanie tymczasowo zeskalowany, by odpowiadać czekającym na niego wyzwaniom. O tych i wielu innych zmianach w systemie walki przeczytacie tutaj.

Jak więc widać, pod względem mechaniki w Star Wars: The Old Republic szykują się małe rewolucje. Jak na dzień dzisiejszy je oceniacie?


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.