Torment: Tides of Numenera: więcej o mechanice Crysis, nowy gameplay

inXile wydało właśnie kolejną wersję alfy Torment: Tides of Numenera, który skupia się na unikatowej mechanice Crysis. Jeremy Kopman, który nadzoruje produkcję tego systemu, napisał na ten temat obszerny artykuł, a także przygotował kilkuminutowy gameplay.

Przypomnijmy, że Crysis to specjalne scenariusze, które będą odgrywane w kluczowych momentach Torment: Tides of Numenera. Kiedy ów system zostanie uruchomiony, gracz zyska wiele różnych sposobów na rozwiązanie konfliktu, lecz będzie musiał się liczyć z wieloma różnymi czynnikami jak np. upływającym czasem.

Szczegóły mechaniki Crysis zostały dobrze opisane we wspomnianym artykule, dlatego polecam jego lekturę - tekst Kopmana znajdziecie tutaj. Jednocześnie warto zapoznać się z poniższym gameplatem, który przedstawia ów system w akcji. Mnogość dostępnych opcji i scenariuszy robi naprawdę dobre wrażenie.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.