BattleTech: legendy uniwersum odblokowane, pierwszy render z silnika gry

Do zakończenia crowdfundingowej kampanii BattleTechu pozostały już niespełna trzy doby. Rychły koniec zbiórki oczywiście zintesyfikował działania Harebrained Schemes, dzięki czemu w ostatnim czasie pojawiły się aż trzy nowe aktualizacje projektu.

Update #15 skupił się na wynikach dotychczasowych misji społecznościowych, jak również zaproponował nowe, związane z minionym już Halloween.

O wiele ważniejszy (i ciekawszy!) okazał się Update #16. Deweloperzy poinformowali w nim, że kampania przekroczyła barierę 2,15 mln dolarów, co oznacza, że w grze Harebrained Schemes pojawią się legendarne Mechy oraz operujący nimi MechWarriorzy. To bynajmniej nie wszystko. Zaprezentowano i omówiono również pierwszy render z silnika gry (nie mylić z gameplayem), który możecie obejrzeć poniżej. Na koniec oddano głos Maury'emu Weissowi, który opowiedział o swojej pracy w amerykańskim studiu jako artysta koncepcyjny oraz modeler 3D.

 

Najnowsza aktualizacja, czyli Update #17, dostarczył nam nowych informacji na temat misji społecznościowych, zaprezentował nowe, cyfrowe nagrody w kampanii, a także uraczył nas porcją lore ze świata BattleTechu, a konkretnie osią czasu Wewnętrznej Sfery prowadzącą do 3025 r., kiedy to rozpoczyna się fabuła dzieła Harebrained Schemes.

W chwili obecnej do zakończenia kampanii BattleTechu pozostały 54 godziny. Na koncie projektu znajduje się obecnie nieco ponad 2,27 mln dolarów, co jest znakomitym wynikiem, jednakże do ostatniego dodatkowego celu zbiórki - trybu PvP Multiplayer (2,5 mln dolarów) - jeszcze trochę brakuje. Czas pokaże, czy w ciągu najbliższych, niecałych trzech dni uda się uzbierać brakującą kwotę.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.