Underworld: Ascendant, czyli gra bazująca na fizyce

Jeszcze w trakcie swojej Kickstarterowej kampanii producenci Underworld: Ascendant podkreślali, że ich dzieło będzie kłaśc bardzo mocny nacisk na realistyczne odzworowanie praw fizyki. W ostatnich dniach na deweloperskim blogu studia pojawił się artykuł, który podejmuje kwestię, czym jest tak naprawdę gra bazująca na fizyce?

Twórcy gry podają tutaj przykład drzwi oraz szereg możliwości, jakie można z nimi uczynić w grach takich jak Underworld: Ascendant. Mowa tutaj m.in. o ich zniszczeniu, podpaleniu, podparciu, magicznym zamykaniu i otwieraniu, czy podsłuchiwaniu przez mniej szczelne wrota. To wszystko dotyczy prostych drzwi, a wg deweloperów podobne cechy można (a nawet należy!) przypisać pułapkom, kufrom, mostom linowym i praktycznie wszystkiego innemu, z czym można wchodzić w interakcję.

Więcej informacji o realistycznym podejściu do świata Underworld: Ascendant możecie przeczytać tutaj. Na koniec artykułu deweloperzy zaznaczyli, że pierwszy grywalny prototyp gry powinien pojawić się tuż przed amerykańskim Świętem Dziękczynienia, a zatem pod koniec listopada. Osoby, które posiadają dostęp do alfy gry mogą już zacierać ręce.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.