Pierwsza alfa Underworld: Ascendant trafiła już w ręce uczestników Kickstarterowej kampanii gry, jednakże jest pozbawiona właściwego systemu walki. Ten aspekt rozgrywki jest właśnie opracowywany przez deweloperów z OtherSide Entertainment.
W najnowszym artykule na blogu gry deweloperzy poświęcają większą część miejsca właśnie systemowi walki. Dowiadujemy się m.in., że mając do wyboru mechanikę bazującą na szybkości i refleksie lub strategii i planowaniu, producenci z OtherSide preferują ten drugi sposób prowadzenia bitew. Plany zakładają, że zwycięstwo będzie można osiągnąć nie tylko w bezpośrednim starciu, ale również wykorzystując elementy otoczenia, np. strącenie na wroga stalagmitu. Na razie nie wiadomo jednak, kiedy pierwsza wersja systemu miałaby trafić do oficjalnego prototypu gry.
Więcej informacji o systemie walki w Underworld: Ascendant znajdziecie tutaj.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!