BattleTech: końcoworoczny raport z prac

Przez ostatni miesiąc Harebrained Schemes poświęcało większość swojego czasu pre-produkcji BattleTechu. Sprawy zmierzają w dobrym kierunku, o czym deweloperzy postanowili nas powiadomić.

W ostatniej tegorocznej aktualizacji projektu otrzymujemy nie tylko świąteczne życzenia, ale solidny raport z prac nad BattleTechiem. Postępów dokonano zarówno na polu fabuły, najemniczej kampanii, jak i tworzenia narzędzi programistycznych i graficznego stylu gry. Wstępne plany Harebrained Schemes zakładają, że pierwsza przekrojowa wersja BattleTechu powinno być gotowa latem 2016 r. Więcej na ten temat przeczytacie tutaj.

POnadto deweloperzy przypomnieli o uzupełnieniu swoich profili w aplikacji BackerKit - tyczy się to zwłaszcza osób, które zakupiły "fizyczne" nagrody. Jeśli jesteście uczestnikami crowdfundingowej kampanii BattleTechu i jeszcze tego nie zrobiliście, najwyższa pora zajrzeć pod ten adres i nadrobić zaległości. Nieprzekraczalny termin na uzupełnienie wszystkich danych to 15 stycznia 2016 r.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.