Nowa wersja prototypu Underworld: Ascendant już dostępna

OtherSide Entertainemnt oddało właśnie w ręce części uczestników Kickstarterowej kampanii nowy prototyp Underworld: Ascendant. Największą nowinką techniczną są pierwsze "zaawansowane" ruchy ciała oraz mozliwość wyprowadzania ataków.

Oczywiście oba systemy są na razie we wczesnej fazie produkcji, ale już teraz pokazują spory potencjał. Tak jak w przypadku innym elementów gry, deweloperzy z OtherSide zamierzają położyć duży nacisk na wierne odwzorowanie fizyki; stąd spodziewajcie się, że ze stromizny łatwo się ześlizgnąć, zatrzymanie postaci w biegu wytraca impet ataku, zaś seria skoków daje znacznie większe możliwości niż kilka pojedynczych odbić.

Jeśli chodzi o walkę, w chwili obecnej w Underworld: Ascendant można korzystać z trzech typów ataków: lekkiego zamachu, zamachu znad głowy oraz pchnięcia. Wachłarz możliwości z czaszem się rozszerzy, podobnie jak SI przeciwników, którzy mają mieć znacznie bardziej rozbudowaną logikę niż zabicie gracza/ucieczka z pola bitwy.

Więcej na temat walki oraz poruszania się w Underworld: Ascendant przeczytacie tutaj. Tam też znajdziecie dwa nowe szkice koncepcyjne, które przedstawiają w jakim kierunku wizualnym zmierza produkcja gry. Polecam rzucić okiem.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.