Diablo III: Podziemia Zestawów okiem ich projektantów

Aktualizacja 2.4.0 wprowadziła do Diablo III zupełnie nową mechanikę - Podziemia Zestawów. Bez względu na to jak oceniacie tę nowinkę, dziś możecie przeczytać o tym, jak ów system postrzegają jego twórcy.

Wszystko za sprawą całkiem długiego dziennika deweloperskiego. Oto fragment:

 

Zdaniem Alexa Sulmana, starszego projektanta gry i szefa projektu dot. Podziemi Zestawów, rozgrywka w tego typu podziemiach z założenia ma znacząco odbiegać od normy. „Umożliwiamy wam sprawdzenie swoich umiejętności. Traktujcie to jako coś w rodzaju kamienia probierczego” – wytłumaczył na wstępie. – „W grze takiej jak Diablo zawsze jest mnóstwo rzeczy do zrobienia, ale zadania bardziej wymierne i weryfikowalne są całkowitą nowością”.

Z całością możecie zapoznać się tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.