Aktualizacja 2.4.0 wprowadziła do Diablo III zupełnie nową mechanikę - Podziemia Zestawów. Bez względu na to jak oceniacie tę nowinkę, dziś możecie przeczytać o tym, jak ów system postrzegają jego twórcy.
Wszystko za sprawą całkiem długiego dziennika deweloperskiego. Oto fragment:
Zdaniem Alexa Sulmana, starszego projektanta gry i szefa projektu dot. Podziemi Zestawów, rozgrywka w tego typu podziemiach z założenia ma znacząco odbiegać od normy. „Umożliwiamy wam sprawdzenie swoich umiejętności. Traktujcie to jako coś w rodzaju kamienia probierczego” – wytłumaczył na wstępie. – „W grze takiej jak Diablo zawsze jest mnóstwo rzeczy do zrobienia, ale zadania bardziej wymierne i weryfikowalne są całkowitą nowością”.
Z całością możecie zapoznać się tutaj.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!