Neverwinter: Great Weapon Fighter w akcji
W związku ze zbliżającą się premierą Neverwinter, Cryptic odsłania sekrety kolejnych dostępnych w grze profesji. Tym razem padło na Great Weapon Fightera - "wyznawcę szału".
W związku ze zbliżającą się premierą Neverwinter, Cryptic odsłania sekrety kolejnych dostępnych w grze profesji. Tym razem padło na Great Weapon Fightera - "wyznawcę szału".
Dosłownie przed chwilą CD Projekt RED opublikował w sieci pierwszy teaser trailer Cyberpunku 2077 - swojego nowego, ambitnego dzieła. Jak to zwykle bywa z filmowymi produkcjami RED-ów, nie można go przegapić!
Kickstarterowa kampania Legends of Dawn uzyskała fundusze na ponad tydzień przed jej końcem, dlatego też nie może dziwić, że deweloperzy ze studia Dreamatrix dodali nowe cele i poziomy dotacji, aby uzyskać jeszcze większe wsparcie dla sowjego projektu.
Colin McComb, jeden z głównych kierowników projektu "nowego" Tormenta, ujawnił w ostatnich wypowiedziach, że akcja najnowszego projektu inXile może mieć miejsce w zupełnie innym uniwersum, niż Planescape. Dziś wiemy już na pewno: "duchowy spadkobierca" Tormenta zostanie umieszczony w świecie Numenery.
Pracownicy Obsidianu sukcesywnie budzą się ze świąteczno-noworocznego snu, czego najlepszym przykładem jest Adam Brennecke, który napisał pierwszą w tym roku aktualizację bloga Project Eternity. Szczególnie zainteresowani nią powinni być ci, którzy wsparli kampanię na Kickstarterze wyższymi sumami.
Todd Dellums, który w Falloucie 3 użyczył głos DJ-owi o pseudonimie Three Dog, zapowiedział na swoim Twitterze rychły powrót jego postaci. Czy oznacza to, że Bethesda niedługo ujawni Fallouta 4?
GamerHub opublikował drugą część trzyczęściowego wywiadu z Brianem Fargo, szefem studia inXile. Rozmowa skupia się oczywiście wokół produkcji Wasteland 2.
Blizzard w pocie czoła pracuje nad finalizacją patcha 5.2 do World of Warcraft: Mists od Pandaria pt. The Thunder King. W najnowszym dodatku przyjdzie nam m.in... dosiadać dinozaurów.
XCOM: Enemy Unknown nie należy do gier, które w momencie premiery są wolne od bugów. W związku z tym Firaxis wydaje kolejne patche, choć tempo i skala prac wydają się, delikatnie mówiąc, niezadowalające.
GamerHub przeprowadził wywiad z Brianem Fargo, szefem studia inXile, dotyczącym oczywiście produkcji Wasteland 2 oraz trendu, jakim stało się zdobywanie funduszy przez Kickstarter. W tle rozmowy pojawiają się fragmenty gameplayu, dla których zdecydowanie warto obejrzeć wideo.