W chwili obecnej Warhorse Studios ciągle ma w planach wydanie PC-towej wersji Kingdom Come: Deliverance w lecie 2016 r. Czeski deweloper rozpoczął jednak negocjacje z bliżej nieznanym wydawcą, który sugeruje opóźnienie wydania gry do najbliższej zimy.
Powodem takiej decyzji jest chęć jednoczesnego wypuszczenia na rynek wszystkich wersji Kingdom Come: Deliverance - zarówno PC-towej, jak i konsolowych.
Planowaliśmy wydać grę w lecie [na PC-ty], a dopiero później na konsole. Obecnie ciągle jesteśmy niezależnymi deweloperami, jednakże negocjujemy z wydawcami; cóż, potrzebujemy kogoś, kto wprowadzi gry na sklepowe półki, dlatego potrzebujemy dystrybutora, a on chciałby, żebyśmy zsynchronizowali [premierę] z konsolowymi wersjami. Ciągle negocjujemy, zobaczymy - skomentował sprawę PR menedżer Warhorse Studios, Tobias Stolz-Zwilling.
Najlepiej dla was byłoby, abyśmy wydali grę na PC-ty w lecie bieżącego roku, a następnie wersje konsolowe. Jeśli wydawca chciałby, abyśmy zsynchronizowali [premiery], wówczas wydamy wszystko, powiedzmy, pod koniec tego roku. Zobaczymy, co z tego wyniknie.
Nic zatem nie jest jeszcze przesądzone, ale trudno oczekiwać, by Warhorse Studios nie skorzystało z nadarzającej się okazji do współpracy z profesjonalnym wydawcą. Z drugiej strony, czy ominięcie wydawców nie było podstawą dla rozpoczęcia kampanii Kingdom Come: Deliverance na Kickstarterze? Co sądzicie o całej sprawie?
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!